Lysande gul #73

 

- tema 178 av Fotoutmaning 365 -

Kommentarer

  1. Vackert ljus och det gula lyser verkligen när det fångar ljuset. Som en ädelsten i glaset.

    SvaraRadera
  2. Fin bild med härliga färger! Jag gillar skuggan!
    Tack snälla för tipset på min bild! Jag tar inte alls illa upp utan uppskattar konkreta tips! Det är så man lär sig! Min bild är dock inte ens fokuserad eller ljussatt på glaset så egentligen är väl själva tolkningen helt fel men jag tyckte ändå det var lite roligt! :O) Men fortsätt gärna komma med tips och idéer. Jag älskar dina studiobilder och hur du använder ljuset och skuggorna! Däremot är jag lite irriterad på att jag inte svara i min blogg så kan du tipsa mig hur jag får till det skulle jag bli jätteglad! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla. bilden blev till helt spontant till när jag ställde glaset på mitt arbetsbord i eftermiddagssolen :)
      jag är inte så bra på html så jag kan inte ge några tips gällande det. själv använder jag av ett tema som fanns på blogger med lite modifiering från min sida.

      Radera

Skicka en kommentar