Fototriss - stillhet

Kommentarer

  1. Underbara trissbilder! Vilken KÄNSLA i dem :-D

    SvaraRadera
  2. Nydelig triss. Treet som nesten forsvinner er favoritten.
    Ha en fin søndag.
    '
    http://www.starbear.no/mormor/2013/10/06/stillhet-er-vond-a-fotografere/

    SvaraRadera
  3. Dina bilder andas verkligen lugn och stillhet...

    SvaraRadera
  4. Dimman förför och omsluter en. Vacker ton i din triss.
    /kiki

    SvaraRadera
  5. De är något speciellt med dimma. Ren stillhet!

    SvaraRadera
  6. Å här kan man verkligen insupa stillheten! Första bilden blev jag speciellt förtjust i.

    SvaraRadera
  7. Väldigt fina bilder!

    SvaraRadera
  8. Så otroligt snygga bilder! De utstrålar verkligen stillhet i dimman! Snyggt trissat!

    SvaraRadera
  9. En liten spöklik känsla i dina stillhetsbilder. Så vackert
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  10. Vackert stillsamma bilder, väl trissat!

    SvaraRadera
  11. Tjusiga, lite mystiska bilder på veckans tema. Snyggt.

    SvaraRadera
  12. Magiska bilder, när du fick med dimman.
    Själv så fick jag klara mig utan dimma på mina bilder, men någon dag så ska jag ge mig iväg ut tidigare på min promenad bara för att få njuta av dimman.

    SvaraRadera
  13. tack! ja, det gäller att vara morgonpigg :)

    SvaraRadera
  14. Vackra bilder! Kan inte ens välja en favorit mellan ettan och trean. :)

    Ha en fortsatt trevlig söndag! :)

    SvaraRadera
  15. Kristina Giloktober 17, 2013

    Facinerande bilder med skön och verklig stillhet...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar